Timanttiset palautetaidot – tallenne

195  sis. alv

Jos tarvitset koulutuksesta laskun / verkkolaskun yrityksellesi tai työnantajallesi, voit ostaa tallenteen lähettämällä laskutustiedot posti@intravia.fi.

Saat käyttäjätunnuksen verkkomateriaaliin heti ostoksen jälkeen, ja koulutusmateriaalit ovat käytössäsi vähintään 6kk.

Tiedätkö sen kuumottavan tunteen, kun pitäisi ottaa ASIA PUHEEKSI, jotta homma hoituisi paremmin jatkossa?

On täysin inhimillistä, että olo tuntuu epämukavalta, sillä haluaisimme hoitaa asian tyylikkäästi. Koska faktahan on se, että negatiivista palautetta saadessaan

➡️ 70 % ihmisistä lamaantuu (kaikki negatiiviset palautemuistot aktivoituvat)

➡️  20 % ihmisistä ei lainkaan huomaa, kun heitä arvostellaan

➡️  10 % pystyy käyttämään negatiivisen palautteen positiivisesti hyödykseen.

 

On siis merkitystä kuinka muotoilee palautteensa toiselle ja kuinka filtteroi vastaanottamansa palautteen.

Heikkoa palautekulttuuriamme ei kannata jäädä murehtimaan, sillä muutos alkaa meistä jokaisesta itsestämme.

Tässä koulutuksessa saat kaksi toimivaa mallia korjaavan palautteen antamiseen, ja kumpikaan niistä ei ole se surullisen kuuluisa hampurilaismalli.

Palautteen vastaanottaminenkaan ei ole aina niin helppoa. Oman kehittymisen kannalta olisi kuitenkin tärkeää pystyä aidosti ottamaan vastaan positiivinen palaute ilman (sisäistäkään) torjuntaa. Ja yhtä tärkeää olisi osata filtteroida korjaava palaute, jos palautteen antajalla ei ole riittäviä palautetaitoja tai palaute osuu itsellä herkkään kohtaan.

Kaikki tämä käydään läpi koulutuksessa, harjoittelemme palautetaitoja käytännössä ja saat työkalut omien palautetaitojesi kehittämiseen. Kerron myös esimerkkejä, kuinka loin palautekulttuurin omissa asiantuntijatiimeissäni käytännössä nollasta ja millaisia vaikutuksia sillä oli.

Koulutuksen sisältö:

✅ Miten yleisesti suhtaudumme palautteeseen ja miten persoonallisuus vaikuttaa palautteenantoon ja vastaanottamiseen?

✅ Positiivinen odotus ja positiivinen palaute on tutkitusti vahva perusta onnistumiselle. Palautekulttuurin kehittämisen pohjana on vahva positiivisen palautteen kulttuuri.

✅ Jokainen on joskus mokannut ja ”ansainnut” korjaavaa palautetta. Voit unohtaa läpinäkyvät ja kiusaannuttavat hampurilaismallit. Korjaavalle palautteelle on oikeasti olemassa toimivia malleja, jotka kunnioittavat toisen ajattelua.

✅ Korjaava palaute on yhtälailla lahja kuten positiivinenkin. Kuinka olla hyvä palautteen vastaanottaja? Opi vastaanottamaan, käsittelemään ja tarvittaessa suodattamaan saamasi palaute oman kehityksesi tueksi.

 

Katso tarkempi koulutuskuvaus https://intravia.fi/palautetaidot-haltuun/

>